REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Rozbudowa ul. Kocmyrzowskiej: rusza realizacja robótartykuł
Pokaż artykuł
Rozbudowa ul. Kocmyrzowskiej: rusza realizacja robót
Pod koniec sierpnia wojewoda małopolski wydał decyzję ZRID z rygorem natychmiastowej wykonalności na rozbudowę ul. Kocmyrzowskiej w Krakowie na odcinku od węzła Grębałów do ul. Bukszpanowej wraz z torowiskiem, pętlą tramwajową i towarzyszącą infrastrukturą sieci podziemnych. Pozwoliło to na przekazanie placu budowy wykonawcy inwestycji. Już w tym tygodniu firma Gülermak Sp. z o.o. rozpocznie realizację pierwszych prac.
[Kraków] EXPO Kraków pnie się w górę!artykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] EXPO Kraków pnie się w górę!
30 słupów, mierzących ponad 13 metrów i ważących po 16 ton – czyli to, co będzie podstawą nowej sied...
[Wrocław] Można już kupować mieszkania w Promenadach Wrocławskichartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Można już kupować mieszkania w Promenadach Wrocławskich
W ofercie pierwszego z budynków znajdzie się 248 lokali o powierzchni od 30 do 95 m2. Mieszkania będ...
[Warszawa] Deweloper rozpoczął przekazywanie kluczy nabywcom drugiego etapu osiedla Kolska od Nowaartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Deweloper rozpoczął przekazywanie kluczy nabywcom drugiego etapu osiedla Kolska od Nowa
Matexi Polska informuje o ukończeniu drugiego etapu inwestycji Kolska od Nowa. Zgodnie z intencją de...
[Warszawa] Ostatni etap osiedla Kolska od Nowa na starcieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Ostatni etap osiedla Kolska od Nowa na starcie
Matexi Polska po raz pierwszy zaprezentowała ofertę ostatniego – IV etapu osiedla Kolska od Nowa:) u...
[Warszawa] Trzeci etap osiedla Kolska od Nowa zakończony. W ostatnim etapie powstanie niemal 600 mieszkańartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Trzeci etap osiedla Kolska od Nowa zakończony. W ostatnim etapie powstanie niemal 600 mieszkań
23 sierpnia Matexi Polska otrzymała prawomocne pozwolenie na użytkowanie budynku realizowanego w III...
Pojedziemy szybciej koleją z Rzeszowa w Bieszczadyartykuł
Pokaż artykuł
Pojedziemy szybciej koleją z Rzeszowa w Bieszczady
PKP PLK S.A. podpisały umowę za ponad 240 mln zł netto na budowę łącznicy kolejowej Jedlicze – Szebnie. Inwestycja zapewni korzystniejsze możliwości podróży z Rzeszowa w stronę Krosna i Nowego Zagórza. Finansowanie zadania zaplanowano przy wsparciu Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej.
Trwa rewitalizacja linii kolejowej z Jeleniej Góry do Karpacza [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa rewitalizacja linii kolejowej z Jeleniej Góry do Karpacza [FILM]
Na Dolnym Śląsku trwa rewitalizacja kolejnej linii kolejowej. W trakcie odbudowy jest linia łącząca Jelenia Górę z Karpaczem. Pociągi na tej trasie nie kursują już od ponad 20 lat, ale dzięki inwestycji realizowanej przez Samorząd Województwa Dolnośląskiego wkrótce ponownie pojawią się na niej pociągi osobowe.
Po 50 latach pociągi wrócą do Srebrnej Góry. Rusza rewitalizacja linii kolejowej nr 318 artykuł
Pokaż artykuł
Po 50 latach pociągi wrócą do Srebrnej Góry. Rusza rewitalizacja linii kolejowej nr 318
Bardzo dobra wiadomość. Na Dolnym Śląsku zrewitalizowana zostanie kolejna linia kolejowa. Po niemal pięciu dekadach przerwy pociągi znów dotrą do Srebrnej Góry. Samorząd Województwa Dolnośląskiego podpisał w środę 21 maja umowę na rewitalizację linii kolejowej nr 318 między Bielawą, a tą malowniczą miejscowością u podnóża Gór Sowich. Projekt zakłada kompleksową modernizację linii kolejowej nr 318, w jej historycznym przebiegu.
W Łodzi trwa remont pasażu Schillera [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi trwa remont pasażu Schillera [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
W pasażu Schillera praca wre – już wkrótce ta ważna miejska przestrzeń zmieni się nie do poznania. Możemy tu już oglądać fragment nowej, właśnie położonej nawierzchni, ale także... dawnych zabudowań, które odkryto podczas przebudowy.
Remont ważnego tunelu kolejowego na Dolnym Śląsku - krok w stronę całorocznych podróży do Czechartykuł
Pokaż artykuł
Remont ważnego tunelu kolejowego na Dolnym Śląsku - krok w stronę całorocznych podróży do Czech
PKP PLK S.A. przebudują tunel kolejowy na trasie z Wałbrzycha do Czech. Poprawa stanu obiektu w Unisławiu Śląskim, wcześniej zmodernizowany wiadukt, wyremontowane w ostatnich latach mosty oraz inne prace - łącznie za ok. 40 mln zł - na linii Boguszów-Gorce – Mieroszów (granica państwa) pozwolą przewoźnikom planować dogodne, całoroczne połączenia z naszymi sąsiadami.
Ulica Mielczarskiego w Łodzi nie do poznania. Woonerf i kamienice zyskują ostatnie szlify [ZDJĘCIA] artykuł
Pokaż artykuł
Ulica Mielczarskiego w Łodzi nie do poznania. Woonerf i kamienice zyskują ostatnie szlify [ZDJĘCIA]
Przebudowa samej ulicy Mielczarskiego jest już w końcowej fazie. Ekipy wykonują ostatnie prace brukarskie, wyraźnie widać już kształt woonerfu, jaki tu powstanie, nowe wjazdy, miejsca parkingowe i tereny zielone.
[śląskie] Racibórz otrzyma dofinansowanie na rewitalizację Parku Zamkowegoartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Racibórz otrzyma dofinansowanie na rewitalizację Parku Zamkowego
Zaktualizowano listę projektów wybranych do dofinansowania w ramach Poddziałania 6.2.1. Rewitalizacj...
[Kłodzko] Rewitalizacja Parku Strażackiegoinwestycja
Pokaż inwestycję
[Kłodzko] Rewitalizacja Parku Strażackiego
Kłodzko, Polanica-Zdrój
[Bełchatów] Rewitalizacja Centrum Bełchatowainwestycja
Pokaż inwestycję
[Bełchatów] Rewitalizacja Centrum Bełchatowa
Bełchatów, Rusiec
[Świebodzice] Rewitalizacja murów miejskichinwestycja
Pokaż inwestycję
[Świebodzice] Rewitalizacja murów miejskich
Świebodzice, Strzegom
[Chorzów] Rewitalizacja Centrum Chorzowainwestycja
Pokaż inwestycję
[Chorzów] Rewitalizacja Centrum Chorzowa
Chorzów, Centrum
Rewitalizacja starej przędzalni Scheiblerainwestycja
Pokaż inwestycję
Rewitalizacja starej przędzalni Scheiblera
Łódź, Śródmieście, Przędzalnicza 71
Dlaczego nadal tak wiele zabytków w Polsce nie jest remontowanych?artykuł
Pokaż artykuł
Dlaczego nadal tak wiele zabytków w Polsce nie jest remontowanych?
Wiele zabytkowych budynków wciąż pozostaje w opłakanym stanie. Samorządy często nie dysponują odpowiednimi funduszami na ich remont, również dla prywatnych właścicieli jest to zbyt dużym obciążeniem finansowym. Rozwiązaniem mogłaby być rewitalizacja prowadzona przez inwestorów zewnętrznych. Niestety, skomplikowane i czasochłonne procedury administracyjne wielu z nich zniechęcają. Dochodzą do tego często niezrozumiałe, a przy tym uznaniowe decyzje wojewódzkich konserwatorów zabytków wydających pozwolenia. Czy jest szansa, żeby to zmienić?
Czy nowe połączenie kolejowe okaże się lekarstwem na wrocławskie korki?artykuł
Pokaż artykuł
Czy nowe połączenie kolejowe okaże się lekarstwem na wrocławskie korki?
Nie tylko do Sobótki dojedziemy koleją z Ołtaszyna, Jagodna i Partynic. Rewitalizacja linii kolejowe...
REKLAMA